بالاخره هفدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران نیز در نخستین روزهای ماه جاری (یکم تا سوم شهریورماه) با حضور بیش از هزار نفر از داروسازان سراسر کشور، دانشجویان و اساتید دانشگاهی، مدیران ارشد صنعت دارویی و موسسین داروخانه ها در سالن همایش های رازی شهر تهران برگزارشد.

شرکت واناداروگستر نیز در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و علمی خود و با هدف اطلاع رسانی و مشارکت در ارتقاء سطح دانش و آگاهی داروسازان کشور، به عنوان یکی از اسپانسرهای این برنامه علمی و آموزشی، همراه و هم صدا با جامعه داروسازان ایران کوشید تا بار دیگر نقش خود را در جهت ایجاد ارتباط اساسی و علمی با دیگر اعضای این جامعه محترم ایفاء نماید.

غرفه و کانتر معرفی محصولات این شرکت در طول روزهای برگزاری این همایش پذیرای تمامی همکاران و تلاشگران صنعت داروسازی کشور بود و جدیدترین اطلاعات علمی محصولات خود را در اختیار آنان گذاشت. از دیگر برنامه های این غرفه، برگزاری مسابقه علمی و قرعه کشی هدایای ویژه و همچنین مبادله اطلاعات و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات دیگر همکاران و داروسازان محترم در زمینه فرآورده های سلامت محور و محصولات مکمل غذایی و دارویی بود. نمایندگان شرکت های پخش دارویی نیز از غرفه شرکت وانا دارو گستر و کانتر جدید محصولات این مجموعه بازدید نمودند. سرپرست تیم اعزامی این شرکت در حاشیه برگزاری این همایش، یکی از افتخارات این مجموعه را در اینگونه همایش ها میزبانی از جمع کثیر اساتید و اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه ها دانست و افزود؛ هر زمان صحبت از جدیدترین تکنولوژی ها و تازه های علوم داروسازی کشور بوده است مجموعه وانادارو گستر سعی نموده تا با تمام توان از پتانسیل های خود استفاده نماید و محصولات خود را در زمره بهترین های این صنعت قرار دهد و شاید همین روند باعث شده تا جامعه آکادمیک و علمی در این صنعت لطف بزرگی به ما و نگاه ویژه ای به محصولات این مجموعه داشته باشند.