مراکز پخش و توزیع دارو

شرکت پخش فردوس

شرکت پخش فردوس با دراختیار داشتن 768 نفر نیروی انسانی متخصص و با تجربه، 47000 متر مربع انبار، بیش از 7000 متر مربع فضای اداری، 19 مرکز تووزیع ،8 دفتر فروش و بهره گیری از 149 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به داروخانه ها و مراکز درمانی در اقصی نقاط کشور می باشد.

شرکت بهستان پخش

شرکت بهستان پخش در آذرماه سال 1385 با هدف توزیع دارو در سراسر کشور آغازبه کار نمود و اینک بیش از 600 قلم دارو و مکمل های غذائی از کمپانی های  معتبرخارجی و ایرانی را در سبد خود دارد .

شرکت پخش طب نوین

طب نوین، گروهی فعال در حوزه سلامتی می باشد که با کادر حرفه ای و با تجربه خود، بصورت تخصصی در زمینه های تولید، واردات و توزیع دارو، تجهیزات پزشکی و مکمل های غذایی مشغول به فعالیت بوده است. شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین (سهامی خاص) در سال 1379 با شماره 161368 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید که پس از 5 سال واردات تجهیزات پزشکی به منظور توزیع محصولات خود، مجوز فعالیت را از اداره کل دارو و مواد مخدر در مرداد ماه سال 1385 در زمینه توزیع داروهای انسانی، مکملهای دارویی، غذایی و تجهیزات پزشکی اخذ نمود و با تلاش مستمر در جهت راه اندازی شعب و توزیع سالم و بهینه دارو موفق به اخذ پروانه دائم فعالیت از آن اداره گردید. مجوز توزیع فرآورده های آرایشی و بهداشتی را نیز در سال 1392 کسب نمود.

سینا پخش ژن

شرکت توزيع سیناپخش يک شرکت تجاري, خدماتي است که با هدف توزیع انواع داروهاي انساني، تجهيزات پزشکي , آرايشي , بهداشتي و توزيع و فروش به سراسر کشور فعاليت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین و رعایت کلیه اصول انبارش و توزیع دارو در سطح استانداردهای جهانی، پا به عرصه رقابت در صنعت توزیع و پخش دارویی گذاشته است.

شرکت محیادارو

شرکت محیادارو به همت مرحوم احمد منتظری به عنوان اولین شرکت پخش خصوصی در زمینه توزیع محصولات دارویی، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی از سال 1383 شروع به فعالیت نمود. این شرکت در سال اول فعالیت خود با 15 قلم محصول توانست با پوشش استان تهران بصورت متمرکز و پوشش چندین استان در قالب نمایندگی، حضور خود را به صورت رسمی در بازار دارویی کشور آغاز و نهادینه نماید.
شرکت محیادارو از سال 1383 تاکنون با تکمیل زنجیره تامین و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و بهره مندی از دستاوردهای جدید توانسته رشد و توسعه شرکت را به صورت مستمر محقق نموده و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پخش در زمینه توزیع محصولات دارویی و مکمل های غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و یکی از پیشگامان موفق خصوصی سازی صنعت توزیع دارو در کشور شناخته شود.

شرکت پخش التیام

شرکت پخش التیام با نام ثبت شده شرکت داروسازان التیام، در سال 1387 با سرمایه گذاری هولدینگ خوارزمی و با هدف ارتقاء توزیع مویرگی دارو ، مکمل و ملزومات پزشکی در سراسر کشور تأسیس شد.

با افتتاح 24 مرکز توزیع در سراسر کشور، تمامی نقاط کشور از جمله مناطق محروم و دورافتاده نیز تحت پوشش شرکت داروسازان التیام قرار گرفت.

کیفیت و سرعت ارائه خدمات و برقراری کامل زنجیره سرد، رعایت اصول GDP و GSP ، تکمیل سبد کالای دارویی، مکمل و ملزومات، بهره گیری از فناوری اطلاعات و تصمیم گیری داده محور و تنوع بخشی به خدمات در جهت حصول رضایت مشتریان، سرلوحه فعالیت های شرکت داروسازان التیام قرار دارد.

شرکت پخش دایا دارو

شرکت پخش دایا دارو در سال 1386 توسط شرکت دایا طب و به عنوان پخش سراسری تاسیس گردید. این شرکت با تکیه بر کالاهای وارداتی شرکت دایا طب و تجربیات گروه دایا در زمینه پخش فرآورده های بهداشتی و غذایی روند رو به رشد خود را آغاز نمود و موفق شد تا سال 1394 با 13 مرکز پخش و انبار مرکزی ملکی در نزدیکی تهران به فعالیت خود ادامه دهد . با توجه به افزایش تعداد پخشها و سخت شدن رقابت در بازار دارویی و افت جایگاه شرکت پخش دایا دارو در رنکینگ تصمیم بر آن شد که با مهندسی مجدد ساختار شرکت با توانی مضاعف در بازار دارویی حضور فعال خود را به نمایش بگذارد . لذا از آذر ماه 1394 مذاکراتی جهت اضافه شدن شرکتهای تولیدی برای حضور در سهامداری پخش دایا دارو آغاز گردید.

شرکت پخش الیت دارو

شرکت الیت دارو با سرمایه گذاری کاملا خصوصی از سال 1384 تاسیس شده و هدف از تاسیس آن توزیع انحصاری محصولات تولیدی و وارداتی شرکت اکتور کو و خدمت رسانی متمرکز در این بخش به مشتریان بوده است. در ابتدای سال 1393 هیات محترم مدیره تصمیم به توسعه و افزایش ضریب نفوذ خود در بازار نمودند که به همین منظور سرمایه گذاریهای وسیعی برای تکمیل زیر ساختهای مورد نیاز انجام شد.این زیر ساختها عبارت بودند از راه اندازی زنجیره توزیع سرد ، راه اندازی مراکز توزیع جدید ،توسعه و تکمیل مراکز توزیع موجود ، تکمیل ناوگان توزیع و به روز رسانی سیستم های نرم افزاری و فرآیندهای سازمانی شرکت.

شرکت داروگستر باریج اسانس

شرکت پخش داروگستر حلقه واسطه ای است میان تأمین کنندگان، مشتریان و مصرف کنندگان نهایی که با به کارگیری آخرین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا، تلاش میکند با تأمین به موقع نیاز مشتریان گام های موثری در برآورده سازی انتظارات ذینفعان بردارد.

دارو گستر نخبگان

شرکت پخش داروگستر نخبگان ( سهامی خاص ) از شرکتهای پخش سراسری فعال در توزیع داروهای انسانی در سراســــر کشور می باشد.این شرکت در سال 1385 ثبت و فعالیت خود را در سال 1389 رسما آغاز نمود. این شرکت با بهره مندی از پرسنل کارآمد و توانمند در دپارتمانهای مربوطه و با داشتــــن امکانات گسترده و بهره برداری از متد مدیـــــریت روز و قرار داشتن در هلدینگ دارویی قوی و کارامد (شرکتهای تهران شیمی – ایران هورمون – تهران دارو – آفا شیمی و حکیم) واردصنعت توزیع دارو شده است.

شرکت پخش هجرت

شرکت پخش هجرت با هدف توزیع و فروش دارو، تجهیزات پزشکی، مکمل های غذایی و محصولات بهداشتی با کیفیت مطلوب، ضمن دارا بودن 19 مرکز استانی و تحت پوشش قرار دادن کلیه داروخانه ها، بیمارستانها و مراکز درمانی در سراسر کشور و با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین و رعایت کلیه اصول انبارش و توزیع دارو توانسته است در جایگاه دوم از نظر سهم بازار در بین بیش از سی شرکت فعال در فضای رقابتی صنعت توزیع دارو قرار گیرد.

شرکت سلامت پخش هستی

شرکت سلامت پخش هستی به‌ عنوان يكي از شرکت‌هاي زير مجموعه گروه صنعتي گلرنگ در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ با هدف تهيه و پخش سریع، مطمئن و سراسری داروهای تولید داخل و وارداتی و زنجیره سرد، محصولات سلولزی، تجهیزات پزشکی، مکمل‌های غذایی و محصولات بهداشتی مورد نیاز كشور، با استفاده از تجربه و امکانات موجود در گروه صنعتی گلرنگ تأسیس شد.اين شرکت كه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ محسوب مي‌شود، 17 شعبه در شهرهای مختلف كشور دارد.شعب تهران، مازندران، خوزستان، شیراز، مشهد، ‌اصفهان و همدان از جمله شعب اين شركت است.

کلیه حقوق این پرتال برای وانا دارو محفوظ می باشد.